برگزیده

نکاتی که هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید در نظر گرفته شود

در پایان شما کافی است فقط عکس مورد نظر خودتان را به یک لابراتوار مطرح و مطمئن بدهید تا عکس خودتان را با بالاترین کیفیت و با حداقل هزینه به چاپ برساند و شما می توانید با این کار یک چاپ عکس فوری و یا حتی یک چاپ عکس با شاسی بسیار زیباییی داشته باشید. شما با استفاده از این آموزش می توانید بسیاری از عکس هایی که به آن علاقه دارید و قصد دارید آنها را روتوش و سپس چاپ عکس روی شاسی بدهید می توانید با استفاده از این آموزش اقدام به این کار بکنید.
چاپ تراکت2021-09-16T05:59:14+04:30
در شرایطی که آدرس محل ارسال محصول اشتباه باشد چاپ نفیس هیچ مسئولیتی در خصوص این مورد نخواهد داشت.

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طرح موج ۹x6 دورگرد

حمل و نقل آسان

ارسال سفارشات در روزهای کاری صورت می گیرد و در روزهای تعطیل و جمعه هیچ گونه پاسخگویی و ارسالی صورت نمی گیرد و همچنین تعداد روزهایی که برای آماده سازی سفارش شما نوشته شده است روزهای کاری می باشد و روزهای تعطیل مستثنی می باشند.

کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک

هزینه فاکتور سایز A4 تحریر :

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت براق ویزیتی دورگرد +A*
چاپ کارت ویزیت با روکش لمینت مات در مرکز ما در ۵ سایز زیر با ویژگی های متفاوت ارائه می شود :
سفارش های آنلاین بر روی سایت با مشخصاتی که در سایت بیان شده است برای سفارش دهنده چاپ می شود نه با آن ویژه گی هایی که سفارش دهنده آن را بیان و مشخص می کند.
در چاپ دیجیتال به راحتی می تواند یک برگه یا یک نسخه از یک جزوه با حداقل تنظیمات چاپ کرد. با این حال ، چاپ افست به مقدار قابل توجهی زمان و مواد تنظیم بیشتری نیاز دارد. جوهر و هر برگه ای که در چاپ افست بکار می رود در واقع گران تر از دستگاه چاپ دیجیتال است ، اما کاهش قیمت و به صرفه تر بودن چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال در صورتی به چشم می آید که بخش چاپ شما در حجم بالایی باشد.

سایز بندی سویشرت سفید کلاه دار

چاپ فاکتور کاربن لس در ما روی 7 سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت براق طرح موج :
بازاریابی مناسب و متناسب همیشه برای تجارت و سازمان شما سودمند خواهد بود. هرچه پاکتهای زیبا تر و حرفه ای تری چاپ کنید و همچنین هرچه به طراحی های زیبا نزدیک شوید به رشد و ترقی سازمان خود نزدیک تر شده اید.
برای چاپ پرچم ایران ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.
شرکت کالارسان : شیوه ارسال این شرکت با اتوبوس رانی می باشد. از ویژگی های این شرکت سرعت تحول بسته در کشور می باشد و از طرفی هزینه آن برای بسته های سنگین اما تکی مقرون به صرفه تر میباشد. نحوه دریافت هزینه با شرکت کالارسان به صورت پس کرایه میباشد. از معایب این شرکت این است که ارسال درب منزل این شرکت ندارد و اگر بخواهند به درب منزل شما ارسال کنند هزینه آن شاید بسیار زیاد شود.

مشخصات چاپ بادکنک مالزی

ما سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به تمامی نکات لازم در خصوص ضرورت چاپ پرچم و اهمیت وجودی چاپ پرچم در هر سازمان و ارگانی و مورد دوم در خصوص استفاده از طیف رنگی متنوع و دانستن تنوع مختلف پرچم ها و استفاده پرچم مناسب با مصارف شما و موارد دیگر که سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم برای شما مفید و کاربردی باشد و در نهایت با انتخاب یک چاپخانه با سابقه و با تجربه خدمات چاپی و چاپ پرچم خودتان را به آنها محول بکنید.
با مراجعه به شرکت هایی که طراح های اختصاصی پاکت انجام می دهند به شما می تواند گزینه های بسیار زیاد و متعددی در اختیار شما قرار بدهد برخی از این شرکت ها علاوه بر ایده پردازی طراح هایی در جهت جذب مشتری و برندینگ سازمان شما می کنند.
که این صنعت هم طبیعتا در کشور ما هم درحال اجرا در حال اجرا می باشد. ما بیشتر در این مقاله قصد داریم به اهمیت چاپ لیوان کاغذی بپردازیم تا مراحل ساخت و چاپ طرح برروی لیوان کاغذی به هر حال امید می رود در مقالات آینده بطور مفصل تر در خصوص روش ساخت و چاپ لیوان کاغذی مطالبی را به عرض شما برسانیم.
شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.
قالب های طراحی کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی 4.8×8.5 :
فاکتور یکی از مهم ترین اسناد مورد نیاز هر سازمان برای پیگیری جریان نقدینگی هر ارگانی می باشد. چاپ فاکتور این کمک را به شما می کند تا حساب های دریافتی و خروجی خودتان را بعنوان یک سند قانونی و قابل پیگیری و رهگیری نزد خود نگهداری کنید تا بتوانید به راحتی از کسب کار خودتان بطور قانونی و شفاف محافظت بکنید.
امکان چاپ پاکت کتان 120 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.
برای شروع یک محیطی که قصد نصب پرچم را دارید مشخص کنید به گونه ای که در دید باشد و از هر زاویه ای بتواند هر کسی آن را مشاهده کند. پس از انتخاب یک فضای بسیار مناسب چه از نظر ارتفاع و چه از نظر دید باید بسیار مناسب باشد. سعی کنید پرچم تان را پشت یک شی و یا پشت درخت و یا یک تابلو قرار نگیرد تا اینکه از جلو نظرها بیافتد.
چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم قطعا یکی از زیباترین و شکیل ترین سری سربرگ های این مرکز می باشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است بخصوص برای چاپ ست های اداری.

گام دوم: دادن رنگ به پس زمینه

لیوان (ماگ) چاپی یلدا طرح عاشقانه – دوچرخه و قلب

نوع کاغذ : تحریر ۸۰ گرم ایرانی

چاپ نفیس این تعهد را دارد که سفارش مشتریان گرامی شهرستانی خود را در موعد مقرر تحویل شرکت ارسالی انتخابی شما نماید. و شماره بارنامه برای شما پیامک خواهد شد. در صورت تاخیر در تحویل سفارش از سمت شرکت مربوطه مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در زمینه تاخیر تحویل سفارش نخواهد داشت.
ارسال سفارشات در روزهای کاری صورت می گیرد و در روزهای تعطیل و جمعه هیچ گونه پاسخگویی و ارسالی صورت نمی گیرد و همچنین تعداد روزهایی که برای آماده سازی سفارش شما نوشته شده است روزهای کاری می باشد و روزهای تعطیل مستثنی می باشند.
پیدا کردن ماگی با آرم تیم محبوبتون کار بسیار مشکلیه که چاپیلوکس این مشکل رو حل کرده و لیوانهای با کیفیت درحه عالی و وارداتی رو در اختیار شما عزیزان قرار داده
مزایای اصلی چاپ سربرگ برای شرکت شما کدام موارد می تواند باشد؟ موارد مختلفی برای مزایای چاپ سربرگ می توان برشمرد و دلایل زیادی هم وجود دارد که هر شرکتی با مطالعه این مزایای چاپ سربرگ می تواند به اهمیت چاپ سربرگ برای سازمان خود پی ببرد. ما در این مقاله مزایای چاپ سربرگ سعی میکنیم به نکات اصلی درباره اهمیت چاپ سربرگ مطالبی را برای شما بیان بکنیم.
چاپ روی تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد از دیگر محصولات پر فروش مرکز چاپ نفیس می باشد که به تازگی به لیست محصولات این مرکز اضافه شده و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. جنس پارچه تیشرت لانگ مشابه تیشرت های پنبه ای معمولی از الیاف صددر صد پنبه بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. تفاوت تیشرت لانگ با تیشرت های ساده دوخت پایین تیشرت می باشد که همان طور که مشاهده می کنید پایین تیشرت ها هم بلند تر و هم گرد می باشد. امکان ثبت سفارش چاپ برروی تیشرت مشکی پنبه ای مانند سایر محصولات حتی در تیراژ یک عدد نیز میسر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی 4.8×8.5 :

هزینه پاکت A4 کارتی 140 گرم :
تعمیرات و نگهداری چاپ دیجیتال به سبب ارزان بودن قیمت تمام شده دستگاه های آن بسیار پایین تر از دستگاه های چاپ افست می باشد ولی این برای کسایی که قصد راه اندازی یکی از این صنعت را دارند اهمیت دارد ولی این قیمت بالای تعمیرات نگهداری دستگاه برای مشتری تفاوت قیمتی نخواهد نداشت.

هزینه فنجان سفید سرامیکی با چاپ اختصاصی*

سویشرت هودی مشکی

تیراژوجه چاپچاپ ۸ روزهچاپ ۴ روزکاری

انواع کارت ویزیت سلفون براق
چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون از سری زیباترین کارت ویزیت ها و در عین حال از گرانترین سری کارت ویزیت های مجموعه می باشد. کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون ضخامتی مشابه کارت های بانکی دارد و از لحاظ ایعاد هم مشابه آنهاست و برای نگهداری در کیف های بانکی بسیار انتخاب هوشمندانه ای می تواند باشد.
همچنین اگر توضیحی در مورد چاپ عکس‌ها وجود دارد که مایلید به ما یادآور شوید؛ حتما «قبل» از اینکه عکس یا عکس‌ها را انتخاب کنید، آن را در قسمت مشخص شده یادداشت نمایید.
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
تولید پرچم های خوب و با کیفیت می توانند سال ها دوام بیاورند. آنها برای مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. حتی اگر قرار است پرچم ها را مدام از یک مکان به مکان دیگر منتقل بکنید اصلا نگران نباشید زیرا که پرچم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

سربرگ A4 تحریر ۱۰۰ گرم

ممکن است یک چیز معمولی و کوچک به نظر برسد اما اندازه پاکت نیز در ایجاد تأثیر و جلوه در ذهن مشتریان نقش بسیار مهمی می تواند داشته باشد. کمک گرفتن از متخصصان که سالها در کار چاپ هستند ، بهترین و ساده ترین گزینه برای سایز و سپس چاپ پاکت نامه خواهد بود.
تبادل هدیه بین افراد باعث ایجاد مهر و محبت شده و انسان ها را به هم نزدیک می کند. در این بین کادو دادن به دختر خانم ها و زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادو تولد مناسب می تواند حال و احساس انسان ها را خوب کرده و قلبشان را لبریز از عشق و محبت کند. با این حساب کادو دادن یک راه کوتاه و آسان برای نفوذ به قلب افراد می باشد با این تفاسیر تهیه هدیه یکی از مهم ترین این اتفاقات می باشد. شاید گفتن یک جمله و یا یادداشت یک نوشته برروی دیوار بسیار می تواند دلگرم کننده و شادی آور باشد ولی دادن یک کادو بسیار می تواند به یادماندنی ترین و پر خاطره ترین اتفاق زندگی هر شخصی باشد.
عکس برداری برخی از مکان ها ممکن است در شب بسیار به یادماندنی تر و زیبا تر باشد و کافی است شما تا شب صبر و از یک سه پایه استفاده کنید و ممکن است ساختمانی که در روز دید خوبی ندارد و یا اینکه از روز آن ساختمان زیاد عکس گرفته شده است از فرصت شب برای ماندگاری عکس خود کمک بگیرید. عکس برداری از شب شاید به خاص بودن عکس شما کمک شایانی بکند

روی کلید Accept کلیک کنید.

چند سال پیش ، MIT یک مطالعه ای را به پایان رسانید که در آن این سری سؤالات را مطرح می کرد. محققان مجموعه ای را در حدود ۱۰،۰۰۰ تصویر جمع آوری کردند که در ژانرهای مختلف از مناظر گرفته تا عکسهای صاف و بی نظیر از مردم و تصاویر منظره و عکس از بنا و … در آن حضوری دارد. از آزمونی هایی که درباره این تحقیق همیشه سوال و خواسته می شود برای یکبار همه این عکس ها را ببینید.
اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و یا برای محل کسب و کارتان نیاز تغییرات و جلب توجه دارید چاپ بادکنک قطعا می تواند یکی از جذاب ترین پیشنهاد های مجموعه ما باشد که می توانید در لیست انتخاب های خود قرار دهید. کارشناسان شما در چاپ نفیس در کنار شما خواهند بود تا بهترین پیشنهاد ها در اختیار شما قرار دهند.
مشخصات چاپ تراکت گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سایز A6 :
این روزها تنوع بسیار زیادی در خصوص انوع کاغذ ها در بازار وجود دارد و هر کس سعی میکند براساس سلیقه خودش و شرکت و نهاد سازمانی خودش یکی از این جنس هارو انتخاب بکند. چاپ کارت ویزیت ها معمولا از گلاسه های ۳۰۰ گرمی استفاده می شود که روکش های مختلفی رو آنها قرار میگیرن.
پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

نکته پنجم: روش قدیمی و سنتی

ورود × ورود رمز عبور را فراموش کرده اید؟ورود با کد یکبارمصرف ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90) آیا حساب کاربری ندارید؟ثبت نام بازنشانی رمزعبورارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:90)برگشت به ورود ”

چاپ تراکت سایز A5

ثبت سفارش آنلاین تیشرت زنانه سفید اسپان

در این مرحله کافی است با یک اتو بسیار داغ با فشار نسبتا زیاد بروری طرح بکشید و سعی کنید از اتو ۱۲۰۰ وات استفاده بکنید که بتواند به شما یک دمای بالا بدهد که این طرح کامل به خورد تیشرت و کامل به تیشرت بچسبد.

پاکت A4 کتان ۱۲۰ گرم

هزینه تیشرت سفید یقه دار با چاپ A3*

هزینه تیشرت مشکی یقه دار با چاپ A3*

وقتی شما این نوع کاغذ ها را لمس می کنید بافت های درشت این کاغذ به راحتی زیر دست شما حس می شود.

چاپ لباس ورزشی

درصورتی که سفارش شما ارسال و هیچ کس حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتنا کند هزینه رفت و برگشت و ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.

هزینه شاسی عکس ۲۰x۳۰ بر اساس ضخامت*

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت برجسته 6×9 دورگرد:

دکمه بازگشت به بالا