برگزیده

بهترین قیمت به روز ساندویچ پانل با تحویل سریع +{ در سال 1401}

البته با وجود ضخامت کم این سازه ها فضای کمتری را اشغال می کنند. به شمار میروند. البته قیمت ورق رنگی گالوانیزه در انواع مختلف آن متغییر است و یکسان نیست. قیمت مناسبی که دارد از ویژگیهای مهم آن محسوب میشود و در مقابل فشار مقاومت خوبی دارد. از ویژگیهای این ورق میتوان به نصب آسان و همچنین قیمت ارزان آن اشاره کرد. از مزایای این ورق میتوان به مواردی مانند مقاومت بالا آن در برابر فشارهای شیمیایی و فیزیکی، زلزله، دارای وزن کم و در مقابل تحمل وزن بالا و همچنین قیمت مناسب اشاره کرد. به منظور ایجاد مقاومت بالای ورق در برابر ضربه و خوردگی و بالا رفتن میزان چسبندگی رنگ به سطح ورق، روی سطح را با مواد شیمیایی پوشانده و در دمای مناسب قرار داده تا خشک شود. از قدیمیترین طرحهای ورق گالوانیزه ورق کرکرهای محسوب میشود که شکل آن مانند موجهای سینوسی بر روی ورق آهنی است و ساخت آن با استفاده از دستگاه پرس انجام میگیرد. همچنین موارد استفاده آن در موارد نظیر پوشش ساختمان و ویلا، آلاچیق و ساخت سایهبانهای لوکس است.

قیمت سقف زیپ پانل

در پاسخ به این سوال مطرح شده باید گفت که رنگ ورق ساندویچ پنل به هیچ وجه بر روی کیفیت فوم وموارد غیر تاثیری نخواهد داشت. همواره برآمدگی های شیار مانندی بر روی سقف وجود دارد. در گذشته برای عایق کردن سقف اغلب سازهها ایزوگام کردن سقف شیوه رایجتری بود اما امروزه استفاده از ساندویچ پانلهای پیش ساخته رواج بیشتری دارد. ساخت این گونه قیمت سقف زیپ پانل ورقهای رنگی با ویژگیهای منحصر به فرد، طی چند مرحله و به جهت ایجاد مقاومت بیشتر در ورق انجام میشود. از ویژگیهای مهم مقاومت آن در برابر آسیبهای بیرونی، وزن سبک، نصب آسان، قیمت و… از دیگر ویژگیهای این محصول مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی به شمار میرود. ورق رنگی گالوانیزه یا پیش رنگ شده به نوعی ورق فلزی گفته میشود که پوشش دهی آن با به کارگیری رنگ الکترواستاتیک و با استفاده از تکنیکهای خاص صورت گرفته است. تمام ورق های به کار رفته در ساندویچ پانل سقفی و پانل های دیواری به صورت کوره ای رنگ میشوند که مقاوت رنگ به کار رفته را بالا تر میبرد که ضخامت رنگ ورق پانل تا 25 میکرون بسته به شرکت تولید کنند ساندویچ پانل متفاوت است.

 

شرکت ایستا درز

همچنین سهولت در تغییر و تعویض پنلها امکان استفاده از آن را بهعنوان دیوار نما بالا میبرد. این ورق در موارد بسیاری کاربرد دارد که از مهمترین و پرکاربردترین آنها میتوان به استفاده آن در پوشش سقف شیروانی، سوله و ویلا اشاره کرد. به عنوان نمونه شرکت ایستا درز از رنگ سبز آبی و سفید برای سوله های ورزشی و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد؛ اما این رنگ بندی ساندویچ پنل محدود به نوع کاربری نیست گاهاً در خرید پنل شرایط محیطی و اب و هوایی تاثیر دارد در مناطق سرد سیر از رنگ گرم و مناطق گرم سیر از رنگ های سرد خنثی در ورق های پانل استفاده میشود. در این مرحله، ورق به مرحله رنگآمیزی رسیده است و برای این کار و رنگ آمیزی سطح رویه و زیرین ورق از یک نوع رنگ پایه پرایمر استفاده میشود. مواردی از کاربرد فایبرگلاس در ساخت دیوارهها و سقفهای کاذب را نیز در بازار میتوان مشاهده کرد.

 

رال های رنگی ساندویچ پانل در شرکت های مختلف شامل تیرگی یا روشنی رنگ مورد نظر میشود ، همان طور که میدانید تعداد زیادی کد رنگ در صنعت و طراحی وجود دارد که هر کدام با دیگری نسبت آنچه که میبینیم و آنچه که سفارش میدهیم در عمل متفاوت است پس نباید انتظار این را داشت که رنگ های مجازی که مشاهده میکنیم در واقعیت همان رنگ ها باشد. از این نوع ساندویچ پانل می توان در طراحی هر نوع اتاق یا فضایی استفاده نمود. در واقع علاوه بر پایین بودن قیمت ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح ساختمانی قدیمی، موجب حذف برخی هزینه ها در عملیات دیوارکشی میشود. نوعی ورق گرم است که برای سطوحی استفاده میشود که از سرخوردن افراد و یا اشیاء جلوگیری میکند. کاربرد برس در این روش این است که سطح را صاف و یکنواخت میکند. ورق گالوانیزه رنگی در چه مواردی کاربرد دارد؟ ورق گالوانیزه رنگی کاربردهای زیادی دارد که شامل پوشش سقف ویلاها، سولهها و سقف خانههایی که در شهرهای مرطوب وجود دارند میشود. این نوع ورقها در عرضهای 100 و 125 سانتیمتری تولید میشوند و بیشتر کاربرد آن در سولهها و مکانهای صنعتی است. کلین روم یا اتاق تمیز اصولاً به محیطی گفته میشود که باید حداقل امکان ورود و خروج هوا در آن وجود داشته باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   دستگاه آسیاب صنعتی

زیپ پانل چیست

رال رنگی به مشتری امکان دیزاین داخلی و خارجی سازه را میدهد که سبب زیبایی بسری سازه در نهایت میشود ، رال های رنگی در انواع صنایع وجود دارد و در پانل ها به صورت کمی محدود تر وجود دارد. تولید این نوع ورق در ضخامتهای مختلف و با توجه به خواسته مشتری صورت میگیرد. عرض استاندارد ساندویچ پنل های سقفی 1/08 متر می باشد که 7 سانت آن بصورت اورلپ(همپوشانی با پانل های کناری) و 1/01 متر مفید کار و طول دلخواه(بنابه سفارش مشتری)می باشد. زیپ پانل چیست هزینه پایین تولید این محصول در مقابل ویژگی های آن باعث شده است تا یکی از ارکان اصلی ساخت و پیشرفت بشر باشد. ورقهای رنگی با پوشش پلی استر ، اپوکسی یا P.V.D.F در تمام شرایط آب و هوایی مخصوص رطوبتی و شرجی دارای مقاومت بوده و به هنگام رول فرمینگ کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد. به ویژه از مزایای آنها میتوان به پوشش مقاوم ، قدرت ساختاری خوب، سطح بالای عایق و وزن کم اشاره کرد. پانل های اکونومی نوع جدیدی از ساندویچ پانل ها هستند که قیمت های بسیار مناسبی دارند و تمام ویژگی و مزایای ساندویچ پانل ها را دارا می باشند و معمولاً برای سازه هایی که نیازی به عایق بندی نیست ساندویچ پانل اکونومی یکی از مناسب ترین گزینه ها است.

 

ورق گالوانیزه در مدلها و طرحهای گوناگون و همچنین کاربریهای مختلف برای هر محیطی تولید میشوند که در ادامه به نمونههایی از آنها به همراه خصوصیاتی که دارند میپردازیم. • انواع پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به جای نرده فلزی برای در و پنجره منازل، کنار راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارو موارد مشابه کاربرد دارند. هر کدام از این ورقه ها ویژگی های خاص خود را دارند. کانکس ساندویچ پنل متشکل از ورق های ساندویچ پنل که تشکیل شده از دو ورق گالوانیزه با ضخامت های گوناگون که در بین ورق های لایه ایی از فوم xps و پلی یورتان با دانسیته های گوناگون قرار گرفته است ، که سبب ایجاد عایق بودن عالی کانکس در برابر سرما ، گرما و صدا میباشد . در سازه های ساندویچ پانل بستگی به آب هوا و سبک بومی منطقه رنگ بندی های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که رال رنگ ساندویچ پنل قابل سفارش است. پروژه های در حال اجرا – ساندویچ پانل ماموت | نصب و فروش ساندویچ پنل …

 

ورقهای رنگی گالوانیزه در تنوع رنگی بالا و از ضخامت 18/0 میلیمتر تا 7/0 میلیمتر تولید میشوند. ورق گالوانیزه رنگی طرح ژنوا نوعی ورق سفالی است که بسیار زیبا و در مواردی کاربرد فراوان دارد. در طراحهای گوناگونی تولید میشوند و قیمت آن در رنگهای مختلف یکسان نیست. همچنین این موضوع گاها در بین خریداران ساندویچ پانل مطرح است که ایا رنگ ساندویچ پانل بر روی کیفیت آن تاثیر دارد یا خیر ؟ دلیل این کار از بین بردن چربیها یا ناخالصیهایی که روی سطح فلز وجود دارند است. مرحل رنگآمیزی با کیفیت بالایی بر روی ورقها انجام میشود. پس از اینکه رنگآمیزی صورت گرفت ورق با آب شسته و برای خشک شدن هوادهی میشود. قسمت اصلی این نوع پیچ ها به شکل شش ضلعی طراحی شده است که برای بستن از آچار شماره 10 استفاده می کنند.این آچارها به صورت استوانه ای طراحی شده و به صورت 4 گوشه، 6، 8، 12 گوش تولید می شوند.

دکمه بازگشت به بالا