برگزیده

بررسی مزایا و تفات های لوله کاروگیت تک جداره با دوجداره

قیمت لوله های کاروگیت ۴۰۰ میلیمتر به جهت نوسانات قیمت مواد پلی اتیلن را نمیتوان به صورت ثابت درج نمود لذا جهت دریافت قیمت لوله های کاروگیت با شماره های دفتر فروش تماس حاصل نمایید .در هنگام خرید و یا دریافت قیمت چند نکته را مد نظر قرار دهید که ذیلا به آنها اشاره خواهد شد لوله کاروگیت تک جداره . سپس برای تولید بخش خارجی لوله های کاروگیت به شکل حلقه ای، باید این مرحله تحت شرایط خلا و با قالب های مخصوص و دورانی صورت بپذیرد. برای ایجاد حلقه در سطح خارجی لوله (به اصطلاح کاروگیت نمودن لوله)، این فرآیند تحت خلأ و به وسیله قالب های دوار و پیوسته انجام می گیرد. ضمن پوزش از ارائه نکردن لیست قیمت لوله کاروگیت به جهت نوسانات قیمت مواد پلی اتیلن خواهشمند است جهت خرید لوله های کاروگیت در ابعاد ذکر شده با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید و مطمئن باشید مناسبترین قیمت را از این مجموعه دریافت خواهید نمود جهت خرید لوله های کاروگیت ۳۱/۵ کیلونیوتن ۶۴ کیلونیوتن و ۱۶ کیلونیوتن با شماره های فوق تماس حاصل نمایید. لوله های کاروگیت بر اساس استاندارد آزمون های لوله های پلی اتیلن دوجداره تولید می شوند. از دیگر موارد استفاده از لوله دوجداره پلی اتیلن در سیستمهای زهکشی، تأسیسات آب، معابر و مخازن ذخیره آب و مایعات است.

 

لوله کاروگیت فاضلابی هیچ یک از مشکلات فوق را ندارد؛ ساختار پلی اتیلنی این لوله ها باعث می شود لوله در برابر عوامل خورنده و به ویژه محیط های اسیدی بسیار مقاوم باشند. این فروش توسط مراکز مختلفی انجام می شود که هر کدام به نوعی نیاز مصرف کننده را تامین می کنند برخی چون نمایندگی ها به صورت عمده و برخی دیگر مثل فروشگاه ها به صورت بسته بندی در فروش نقش دارند. البته خارج شدن آب از زمین بطور طبیعی نیز صورت میگیرد اما زهکشی این فرآیند طبیعی را سرعت میبخشد و باعث سریع شدن عملیات میشود. البته مهم اینست که خاک اطراف لوله نرم و عاری از هرگونه سنگ و ریگ باشد چراکه لوله آسیب می بیند. این روش که به آن اتصال حرارتی هم میگویند، دو سر لوله کاروگیت را به صورت همزمان با حرارت بالا، کنار یکدیگر قرار میدهند که باعث میشود لولهها در دمای حدود 210 درجه سانتیگراد نرم شوند. همانند لولههای فولادی، استیل، چدن و دیگر لولهها، لولههای کاروگیت نیز نیاز به اتصال به هم دارند. لولههای پلی اتیلن به دلیل جنس، مقاومت و کیفیت بالا در موارد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرند.

 

با وجود روشهای جدیدی که برای اتصال لوله کاروگیت معرفی شده، همچنان در بسیاری از موارد روشهای قدیمی مورد استفاده قرار میگیرند. به طور کلی، لوله های کاروگیت از لحاظ تحمل فشار به سه دسته تقسیم میشوند؛ این سه دسته عبارتاند از ۱۶ کیلوتن، ۶۴ کیلوتن و ۳۱/۵ کیلوتن که هر کدام برای مصارف خاصی در زیر یا روی سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرند. سطح داخلی آن نیز حالتی صاف و صیقلی و بدون شیار دارد؛ به همین دلیل این نوع لوله برای عبور مایعات و سیالات صنعتی بسیار پرکاربرد است و مایعات بدون داشتن فشار به راحتی میتوانند از این قسمت از لوله عبور کنند. نکته مهم اینجا است که در مواردی که نصب لوله کاروگیت به کوپلر و واشر نیاز دارد؛ وزن لوله با در نظر گرفتن این قطعات وارد جدولهای وزنی میشود. مقاومت بالایی در برابر مواد بازی و اسیدی دارد که این امر باعث شده جهت انتقال اسید و باز از این لوله استفاده گردد. در این زمینه، تخصص و مهارت کسی که این کار را انجام میدهد، اهمیت زیادی دارد. از طرفی، ساختار این لولهها به وسیله خاکی که در زیر زمین و اطراف آن قرار میگیرد، احاطه میشود و از همین رو طول عمر و عملکرد لوله کاروگیت نیز تا حدود زیادی به خاکی که آن را احاطه کرده است، بستگی دارد.

این مقاله توسط تیم توسعه و کارشناسی گروه تولیدی لولههای دوجداره نشاگستر پردیس نگاشته شده است، امیدواریم برای شما مفید باشد. از آن جایی که پلی اتیلن نوعی ترموپلاستیک است، در اثر حرارت نرم میشود. اینجاست که اتصال صحیح این لولهها اهمیت زیادی پیدا میکند. وزن پایین این لوله نسبت به لولههای دیگر از جمله فولادی و چدنی و … لولههای پلی اتیلن خطوط انتقال گاز باید در هنگام استفاده فشارهای خاصی را تحمل کنند. سپس از آنجا (از طریق فیلتر شن و ماسه ای) به زمین انتقال می یابد. برای جلوگیری از دخالت خاک، لوله ممکن است با یک پارچه مشبک پوشش داده شود و یا شن و ماسه دانه بندی شده استفاده کرد ،که به مایع اجازه میدهد تا از لوله خارج شود اما مانع از وارد شدن خاک و آوار میشود. بعد از محکم کردن اتصالات باید با استفاده از شن و فیلتر (به میزان 3 اینچ) لولهها پوشانده شوند. نوارهای کوپلینگ، با یا بدون واشر، دور لوله میپیچند و با گرههای پلاستیکی در جای خود محکم میشوند. از لوله های کاروگیت در سیستم آبیاری و انتقال فاضلابهای شهری، انتقال باران، مواد صنعتی و همچنین آبهای سطحی به مناطق کشاورزی استفاده میشود.

این مطلب را هم بخوانید :   قبل از انتخاب سنگ ساختمانی حتما این مقاله را بخوانید

 

چرا لوله های کاروگیت مقرون به صرفه است؟ لطفا قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی را میخواستم. امکان بازدید حضوری از لوله پلیکا در کارخانه و قیمت بسیار مناسبتر نسبت به برخی از تولید کننده های دیگر از جمله نقاط تمایز محصولات مدرن لوله میباشند. در صورت وجود عجله در دریافت محصول ما سعی می کنیم با کمترین قیمت باربری لوله های مورد نیاز شما را به دست شما برسانیم. سپس این لوله سرد شده و از داخل آب عبور میکند و به تدریج به صورت مارپیچی رول گشته و هم چسبانده میشود. با هم روشهای اتصال لوله کاروگیت را بررسی کردیم. در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر از قبل با ویژگی های این لوله ها آشنا کنیم تا بتوانید خریدی دقیق و بی عیب و نقص داشته باشید. زیرا این لوله ها دارای ویژگی های بسیار بالایی هستند که در ادامه مطلب به ان میپردازیم. لوله های کاروگیت، لوله های پلی اتیلن دو جداره ای هستند که سطح خارجی آن ها شیار دار و معمولا به رنگ مشکی است و سطح داخلی آن ها صاف و صیقلی و به رنگ زرد یا آبی است.

 

این لوله در انواع الیاف دار و سوراخ دار تولید شده است و امروزه کاربرد گسترده ای در صنعت ساخت و ساز و عمران دارد. استفاده از این لوله برای زهکشی سطحی با استفاده از لوله منفذ دار انجام شده است. استحکام این لوله ها بسیار زیاد است و فشارهای زیر سطحی و سطحی را می توانند تحمل کنند. لوله و اتصالات پلیمری انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر لوله ها دارند و به همین دلیل کمتر دچار شکستگی می شوند. لوله های پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که این امر استفاده از این لوله ها را برای محل هایی که دارای ناهمواری و یا پیچیدگی هستند ساده می کند. لوله کاروگیت دارای انعطاف پذیری بالایی است که موجب میگردد که به جز فشار خارجی از سوی اشیای تیز و… علت راه راه ساخته شدن آن را می توان افزایش مقاومت در برابر جریان های فشار های خارجی با فشار بالا و مقاومت بیشتر در برابر تنش عنوان کرد. در حال حاضر بسیاری از مشتریان سعی می کنند که روش های مناسبی را برای مطلع شدن از قیمت و خرید ساده لوله انتخاب نمایند که بهترین راه از طریق سایت های خرید اینترنتی معتبر است.

 

اما شیوه حرارت دادن در این روش متفاوت از روش لب به لب است. لوله های کاروگیت به این دلیل از جنس پلی اتیلن ساخته میشوند که این ماده چگالی بالایی داشته و از ویژگیهایی برخوردار است که از آن در برابر فشار موجود در زیر زمین حمایت میکند و از طرفی، به سادگی نیز به وسیله ابزارآلاتی همچون کاتر قابل برش دادن است. مهمترین و بهترین روش جوش دادن را فهمیدیم و نکات مهم این کار را مرور کردیم. اتصال در لوله کاروگیت اسپیرال به شکل جوش اکستروژن می باشد و به همین دلیل نشتی در آنها صفر است و استحکام بالایی دارند. در آخر پیشنهاد میشود که مقاله انواع لوله ساختمان و کاربرد آنها را در ویلاگ استادکار مطالعه کنید. زمانی که لولهها نرم شوند، اتصال آنها به سادگی انجام میشود. در روشهای امروزی، اتصال لولههای کاروگیت و پلی اتیلن، بر اساس در نظر گرفتن شرایط فشار داخلی و خارجی لوله، نوع آببندی لولهها و میزان مقاومت آنها در برابر فشارهای طولی و عرضی تعیین میشود؛ شرایط نصب و حمل و تولید کارخانه نیز مؤثر است. لوله های کاروگیت مقاومت و انعطافپذیری بالایی دارند و نسبت به فشار و لرزش مقاوم هستند.

دکمه بازگشت به بالا