عمومی

کمپرسورهای دندانی دنتی شاین- برای اهداف دندانپزشکی

 

 

کمپرسورهای دندانی دنتی شاین – برای اهداف دندانپزشکی

چه در حال راه اندازی یک مطب دندانپزشکی جدید باشید و چه علاقه مند به بازسازی مطب فعلی خود هستید، کمپرسورهای هوای دندانی یک قطعه ضروری از تجهیزات دندانپزشکی هستند. آنها به تیم دندانپزشکی شما کمک می کنند تا کیفیت مراقبتی را که بیماران انتظار دارند ارائه دهند.
بسیاری از دندانپزشکان متوجه نیستند که بدون یک کمپرسور با کیفیت، مانند کمپرسورهای هوای دندانپزشکی دنتی شاین ، مطب یا کلینیک شما از سطح بهره وری پایین، هوای فشرده غیربهداشتی و سطوح بالای صدای ناشی از سایر تجهیزات دندانپزشکی رنج می برد. باهوش باش و برو پیش دندانپزشک

کمپرسورهای دندانی چیست؟

کمپرسورهای هوای دندانپزشکی مانند کمپرسورهای کاتانی بخشی جدایی ناپذیر از خدمات کامل دندانپزشکی هستند. کمپرسورهای کاتانی هوای اطراف را برای استفاده در پروسیجرهای دندانپزشکی تحت فشار قرار می دهند.

به عبارت ساده، هنگامی که اکسیژن وارد دستگاه شد، برای استفاده بعدی فشرده، تمیز و خشک می شود.

آنها چطور این کار را انجام میدهند؟ کمپرسورهای دنتی شاین نقطه شبنم هوا را کاهش داده و هر گونه ناخالصی یا اسپور باکتری های مضر را با کمک یک سیستم فیلتراسیون درون خطی از بین می برند.

گوشی‌ها، مته‌ها و سایر ابزارهای دندان‌پزشکی از این هوا برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنند، خواه برای از بین بردن ذرات غذا یا باقی مانده‌های گیر کرده بین دندان‌ها یا خشک کردن سطح دندان هنگام استفاده از مواد باندینگ.

اگر دندانپزشکان مدرن از کمپرسورهای دندانی استفاده نمی کردند، به راحتی به هوای تمیز و تحت فشار و آماده برای استفاده در جراحی ها و روش های مختلف دندانی خود دسترسی نداشتند.

این مطلب را هم بخوانید :   اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

آیا یک برند کمپرسور پیشرو در بازار امروز وجود دارد؟

مهمترین ویژگی کمپرسور هوای دندانی خلوص هوای عبوری از تجهیزات به ابزار و در نهایت به دهان بیمار است. کیفیت پایین هوا همچنین می تواند منجر به خرابی زودرس کمپرسور شما و حتی خوردگی ابزارهای ظریف دندانپزشکی پنوماتیک شما شود.

صنعت دندانپزشکی کمپرسورهای دنتی شاین را به عنوان برترین کمپرسورهای موجود در بازار امروز می شناسد. مدل‌های دنتی شاین عملکرد عالی را ارائه می‌دهند، بدون روغن هستند و خروجی صدا را هنگام استفاده کاهش می‌دهند. از آنجایی که آنها هوای تمیز و خشک را بدون هیچ گونه باقیمانده روغن فراهم می کنند، تعمیر و نگهداری دستگاه ها فوق العاده کم است.

صرفاً به این دلیل که دستگاه های دنتی شاین بدون روغن هستند، به این معنی نیست که طول عمر کمتری دارند. کمپرسورهای دنتی شاین خود روان‌کار هستند و حتی پس از 10000 ساعت استفاده مداوم، ساییدگی و پارگی قابل توجهی از خود نشان نمی‌دهند.

مدل‌های بدون روغن دنتی شاین سبک وزن هستند و نسبت به مدل‌های روغنی خود بهتر عمل می‌کنند و دندانپزشکان نگران تعویض فیلترها نیستند. کمپرسور بدون روغن کاتانی نیز خطر کمتری در آلودگی هوا با روان کننده دارد.

منبع :

https://rasalinux.ir/باهوش-باش-و-برو-پیش-دندانپزشک/

دکمه بازگشت به بالا