عمومی

نکات ضروری که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

نامه پیش تأیید شما نشان می دهد که شما در مورد خرید خانه جدی هستید. نمایندگان و فروشندگان می دانند که پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما برای دریافت وام مشکلی نخواهید داشت. نامه پیش تأیید شما به شما کمک می کند تا زمانی که خانه مناسب را پیدا کردید، پیشنهاد خود را تقویت کنید و به فروشنده نشان دهید که توانایی مالی برای خرید خانه را دارید.

چه سرمایه گذار باشید، چه مستاجر یا فقط در مورد املاک و مستغلات کنجکاو باشید، احتمالاً نام مدیران املاک را شنیده اید – اما مدیر املاک چه می کند؟ وظایف مدیر املاک فراتر از آن چیزی است که انتظار دارید. آنها اغلب خیلی بیشتر از جمع آوری اجاره انجام می دهند. بیایید تعدادی از مسئولیت‌هایی که توسط مدیران املاک انجام می‌شود را بررسی کنیم و اگر تصمیم به همکاری با یکی از آنها دارید، می‌توانید انتظار داشته باشید.

وقت گذاشتن از قبل برای بیان شرایطی که بر اساس آن معامله ملک انجام می شود و محافظت در برابر سکسکه های احتمالی یا رویدادهای غیرمنتظره مهم است، زیرا می تواند به شما کمک کند از موانع قانونی یا مالی احتمالی در قسمت عقب جلوگیری کنید.

پیش فروش چیتگر

به نظر می رسد خانه های اجاره ای بهترین ها را در خرید و اجاره نوید می دهند، اما آیا آنها ایده خوبی هستند؟ بیایید بررسی کنیم که خانه‌های اجاره‌ای چیست و چگونه کار می‌کنند تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا یکی از آنها می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد یا خیر.

برای موفقیت، باید املاک مناسبی را که در زیر ارزش بازار فهرست شده اند پیدا کنید و راه هایی را بیابید که آنها را برای خریدار نهایی جذاب تر کنید. بسیاری از سرمایه گذاران این کار را با جستجوی صاحب خانه هایی که انگیزه فروش دارند انجام می دهند. به عنوان مثال، خانه هایی که توقیف شده اند یا دارای حق حبس هستند، مکان خوبی برای شروع هستند. همچنین می توانید با استفاده از منابع زیر معاملات خوبی پیدا کنید:

در بیشتر موارد، املاک کلید در دست تعمیر، بازسازی و توسط شرکت هایی که در بازار کلید در دست تخصص دارند به سرمایه گذاران فروخته می شود. برخی از این مشاغل خدمات مدیریت ملک را نیز ارائه می دهند ، به این معنی که آنها وظایف صاحبخانه را از طرف سرمایه گذار انجام می دهند. این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه به شما امکان می دهد از راه دور سرمایه گذاری کنید و از راه دور درآمد کسب کنید.

خانه‌های تاریخی به صاحبان املاک این فرصت را می‌دهند که صاحب بخشی از تاریخ شوند و شخصیت و داستان‌های یک خانه زیبا را در آغوش بگیرند. اما خانه‌های تاریخی نیز با مشکلات خاصی همراه هستند که خانه‌های جدیدتر چنین ندارند. بنابراین، قبل از اینکه متعهد به داشتن یک خانه تاریخی شوید، مهم است که بدانید چگونه خانه تاریخی مناسب را پیدا کنید و بخرید و برای مراقبت و نگهداری بی پایانی که خانه جدیدتان نیاز دارد آماده باشید.

املاک با کاربری مختلط چیز جدیدی نیست، اما در سال های اخیر به دلیل تغییر در رفتار مصرف کننده، محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. بسیاری از آمریکایی‌ها این ایده را دوست دارند که مغازه‌ها، رستوران‌ها و حتی محل کارشان در فاصله‌ای چند قدمی از خانه باشد. این یک فرصت منحصر به فرد برای سرمایه گذاران با تجربه املاک و مستغلات فراهم می کند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات چند منظوره هستید، این مقاله هر آنچه را که باید بدانید را پوشش می دهد.

صاحبخانه‌ها می‌توانند اجاره بیشتری را دریافت کنند : به اطراف منطقه خود نگاه کنید. اگر تعداد زیادی املاک مناسب برای حیوانات خانگی وجود نداشته باشد، مستاجران گزینه‌های کمتری خواهند داشت و ممکن است بتوانید اجاره‌های کمی بالاتر را در صورت اجازه حیوانات خانگی به دلیل افزایش تقاضا بپردازید.

نماینده شما می تواند به شما کمک کند پس از تایید قبلی برای وام مسکن، خانه دوم رویایی خود را پیدا کنید. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا خانه هایی را پیدا کنند که با معیارهای شما (تعداد اتاق خواب، متراژ مربع، موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و غیره) مطابقت داشته باشد و خانه هایی را به شما نشان دهند که متناسب با بودجه و ترجیحات شما باشد.

یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.

نسبت هزینه مسکن شما که به عنوان نسبت خانه به درآمد یا نسبت مسکن نیز شناخته می شود، شاخص مفیدی است برای اینکه ببینید چقدر می توانید برای یک خانه هزینه کنید. وام دهنده شما از آن در هنگام پذیره نویسی وام مسکن شما استفاده خواهد کرد . این راهنما بیان می‌کند که چیست، چگونه آن را محاسبه کنید و چه معنایی برای شما دارد.

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

اگر در حال تلاش برای خرید خانه هستید یا می خواهید وام مسکن فعلی خود را در آینده نزدیک تامین مالی کنید، مهم است که از وضعیت بازار مسکن آگاه باشید. اگر به دنبال فروش هستید، درک پویایی بازار محلی به همان اندازه کلیدی است. در این گزارش، ما نگاهی به همه چیز خواهیم داشت، از نرخ‌ها گرفته تا موجودی و حقوق صاحبان خانه. اگر فروشنده هستید، اوضاع هنوز بسیار عالی است.

این که آیا از خود می‌پرسید “آیا خانه‌ام را الان بفروشم؟” یا فقط با در نظر گرفتن گزینه های خود، مهم است بدانید که هیچ پاسخ درستی برای همه وجود ندارد. بازار تأثیر مهمی در فروش خانه شما خواهد داشت، اما ارزیابی موقعیت شخصی و دلایل فروش نیز مهم است. بیایید در مورد شرایط بازار مسکن در اوایل سال 2022 صحبت کنیم و توصیه هایی را در مورد اینکه چه زمانی باید و نباید خانه خود را در هر بازاری بفروشید، بیان کنیم.

هنگام درخواست، چقدر خانه می توانید تهیه کنید. این بدان معنی است که شما باید اسناد خاصی را برای پیش تأیید وام مسکن ارائه کنید ، مانند فیش حقوق، صورت حساب بانکی و اظهارنامه مالیاتی. پیش صلاحیت و پیش تایید را با هم اشتباه نگیرید . یک پیش صلاحیت زمانی مفید است که در مراحل اولیه خرید خانه هستید و سعی می کنید بودجه را تعیین کنید، اما زمانی که برای خانه جدید خرید می کنید به یک پیش تایید نیاز دارید.

انواع خاصی از وام ها شما را ملزم به پرداخت بیمه وام مسکن می کنند. در یک وام متعارف، معمولاً برای اجتناب از پرداخت بیمه خصوصی رهن ، باید 20 درصد پایین بیاورید، که معمولاً کارمزد ماهیانه ای است که به عنوان بخشی از پرداخت ماهانه خود پرداخت می کنید یا در ازای سود کمی بالاتر توسط وام دهنده پرداخت می شود. نرخ.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.

آیا نمی دانید ارزش ارزیابی شده خانه شما در برابر ارزش بازار آن چقدر است – و چگونه هر دو ممکن است بر فروش بالقوه یا خرید خانه تأثیر بگذارند؟ شما تنها نیستید، زیرا ارزش ارزیابی شده یک ملک اغلب می تواند به طور قابل توجهی با همان ارزش بازار املاک و مستغلات در عمل متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزش ارزیابی شده در مقابل ارزش بازار، و چگونگی تعریف هر اصطلاح توسط متخصصان صنعت، راهنمای مفیدی برای این اصول اولیه املاک و مستغلات گردآوری کرده ایم.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   فروشگاه اینترنتی کریپتالین _ بهترین قیمت تجهیزات اصل
دکمه بازگشت به بالا