عمومی

سرمایه گذاران به چیزهای بزرگ بعدی در DeFi چشم دوخته اند – استخراج نقدینگی – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

به دنبال موفقیت توکن COMP Compound، سرمایه‌گذاران باهوش به دنبال چیزهای بزرگ بعدی هستند – توکن‌هایی از نقدینگی دیگر پلتفرم ها.

کمتر از پنج روز از زمان راه‌اندازی، توکن‌های COMP Compound به بالاترین حد خود به بالای 150 دلار رسیده است و آن را به موفق‌ترین DeFi تا امروز، و اولین تک شاخ برای صنعت.

این نوع از بازار یادآور حباب رمزنگاری 2017 است، که آلتکوین‌های تصادفی را به ماه فرستاد، زیرا هیاهو و ترس از دست دادن (FOMO) مانند طوفانی که ظاهر شد، یافت می‌شود.

 

پس از موفقیت یک شبه کامپاند، سرمایه‌گذاران اکنون به آنچه می‌توانند در کشاورزی نقدینگی بیشتری داشته باشند، روی آورده‌اند، توکن‌هایی از سایر سیستم‌های DeFi مانند Aave.

صفر تا قهرمان: داستان موفقیت COMP

تحلیلگر لری سرماک ارزش‌گذاری را پس از اینکه حلیلً بیان کرد که،

را “رسما پوچ” نامید.

فهرست کردن در یک بازار کاملاً غیر نقدینگی برای افزایش کتاب‌های نازک، و سپس فهرست کردن در Coinbase چند روز بعد از آن، یک قیمت ارزیابی بسیار خلاقانه است.

Defimarketcap.io در حال حاضر ارزش بازار COMP را 1.5 میلیارد دلار ذکر کرده است که سه برابر بازار پیشرو در صنعت MakerDAO است. به گفته این ارائه دهنده تجزیه و تحلیل، قیمت COMP طی 24 ساعت گذشته 136 درصد افزایش یافته است. هر روز، قراردادهای هوشمند Compound 2880 COMP را بین کاربران پروتکل، 50٪ به تامین کنندگان و 50٪ را بین وام گیرندگان می کند.

Coinbase دارای توکن های COMP در نتیجه سرمایه گذاری سال 2018 در Compound است. کوین بیس قصد دارد سرمایه گذاری خود را در Compound برای آینده قابل پیش بینی حفظ کند و سیاست های داخلی را حفظ کند که به زمان مجاز دارایی های دیجیتال خود، از جمله توکن های COMP می پردازد.

دوه، یادآور سال 2017، به نظر می‌رسد که الگوهای پمپ و در کوین‌بیس در حال بازگشت هستند. به بازارهای کریپتو از طریق پروتکل های DeFi. تا کنون COMP هنوز روگرفت. بالاخره فقط پنج روز است با این وجود، ناظران صنعتی مانند Cermak فکر می کنند که این فقط یک موضوع زمان است.

نقدینگی در عمل

این روش جدید تولید ثروت یک مکانیسم توزیع توکن برای پروتکل‌های DeFi است که “کشاورزی نقدینگی” یا “کاوی نقدینگی” نامیده می‌شود. شرکت‌ها در پلتفرم‌های مربوطه می‌توانند با ارائه دارایی‌های دیجیتال یا نقدینگی به شبکه، توکن کسب کنند. .

هدف نهایی استفاده و نقدینگی پروتکل است و برای Compound به وضوح کار می کند. با توجه به DeFi Pulse، ارزش کل قفل شده در این پلتفرم در این هفته به بالاترین حد خود یعنی 350 میلیون دلار افزایش یافته است زیرا وام گیرندگان و وام گیرندگان در حال تقلا هستند. تا توکن های COMP خود را برای مشارکت دریافت کنند.

این مطلب را هم بخوانید :   دانلود آهنگ آقا بگو چی شد از مجید یلان

از ابتدای این هفته، TVL به USD در ترکیب 250 درصد افزایش یافته است. از نظر اتریوم، تقریباً 580000 ETH در قراردادهای هوشمند قفل شده است که بخشی از آن پرداخت COMP روزانه را به دست می‌آورد. این همچنین از نظر مقدار اتریوم ذخیره شده شده در پلتفرم یک رکورد بی سابقه است.

تصور کنید 100 DAI وام می دهید، اما در پایان، 300 DAI وام می دهید. و قرض گرفتن 200 USDT، شما را واجد شرایط می کند تا روزانه توکن های $COMP بیشتر کسب کنید.

این استثمارهای مشروع سیستم زمانی که قیمت توکن در حال افزایش است، کاملاً خوب هستند، اما اگر پیش‌بینی‌های مخالفان عملی شود، ممکن است همه چیز خراب شود.

توکن‌های جایگزین DeFi که برای سودهای بزرگ هدف‌گذاری شده‌اند

موفقیت چشمگیر توکن Compound می‌تواند نویدبخش تبلیغات جدید برای پلتفرم‌های DeFi مشابه باشد که مایلند به کاربران خود برای ارائه نقدینگی یا گرفتن وام دریافت‌کننده. سرمایه‌گذاران قبلاً شروع به تعقیب توکن‌ها از پروتکل‌های مختلف DeFi کرده‌اند به این امید که آنها نیز «به ماه بروند».

با ارزش بازار 160 میلیون دلار و 107 میلیون دلار، اگر همان پویایی را با پلتفرم های خود مانند Compound تکرار کنند، به ویژه در مورد Aave ($LEND) که در حال حاضر مقدار نقدینگی مناسبی دارد، پیشرفت قابل توجهی ارائه می کند. می دهند. .

از ابتدای هفته، نقدینگی LEND بیش از 400 درصد از 17000 دلار به بیش از 700000 دلار بر اساس Uniswap افزایش یافته است. قیمت توکن‌ها در حال حاضر بیش از 25 درصد در روز افزایش یافته است که همچنین نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در انتظار چیزی بزرگ هستند.

 

 

SpartanBlack همچنین ادامه داد که Aave همچنین دارایی‌های بیشتری را در پلتفرم خود نسبت به Compound ارائه می‌کند، و این پایگاه وام گیرندگان و وام گیرندگان را می‌توان در نقدینگی $LEND شرکت‌کننده، گسترش می‌دهد. او اضافه کرد که تحولات به طور کلی برای خوب بود:

به طور کلی، این یک نتیجه خوب برای صنعت است، زیرا دارندگان دارایی‌های رمزنگاری فرصتی می‌دهند تا ضمن مشارکت در موفقیت و مدیریت این پلت‌فرم‌های وام دهی غیرمتمرکز، بازدهی دارایی‌های خود را افزایش دهند. سیستم ها.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/

دکمه بازگشت به بالا