برگزیده

دوربین عکاسی سونی

دوربین عکاسی سونی

سونی در سال 1946 با نام توکیو تسوشین کوگیو تاسیس شد که تجهیزات ارتباطی تولید می کند. این شرکت در سال 1950 یک ضبط صوت کاغذی با نام تجاری سونی ایجاد کرد و در سال 1958 به سونی تبدیل شد.

تمامی محصولات سونی که توسط نمایندگی های دوربین سونی به فروش می رسد با 3 سال گارانتی خانگی تحت گارانتی رسمی این شرکت در خدمت شما عزیزان و علاقه مندان به دوربین سونی می باشد. بدین منظور، خریداران گرامی می توانند دوربین یا لنز مورد نظر خود را بدون هیچ گونه فشاری و بدون نگرانی از محصول اصلی، به صورت حضوری یا از فروشگاه اینترنتی سونی یا فروشگاه دوربین سونی خریداری کنند. قیمت دوربین های سونی

نمایندگی دوربین سونی برای سهولت کار با دوربین سونی مشتریان عزیز پس از خرید بسته آموزشی ویژه ای را در نظر بگیرید تا مشتریان عزیز راحتی و سادگی منوی اصلی تنظیمات دوربین را احساس کنند. دوربین بگیر

در زمینه دوربین های بدون آینه، دوربین سونی همیشه از آخرین تکنولوژی روز برخوردار است. دوربین ها با ویژگی های منحصر به فرد خود اخیرا جایگاه خوبی در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کرده اند.

 

سونی اولین شرکتی بود که یک دوربین فول فریم بدون دوربین آینه تولید کرد. سونی در کنار کیفیت بالای این محصولات و فناوری های جدید به کار رفته در آنها، از رقبای خود در این رده بازار بسیار عقب مانده است، Canon – Nikon به یک شرکت پیشرو در این زمینه تبدیل شده است. meghdadit.com

برای عکاسی RAW، سونی یک دوربین ۶۱ مگاپیکسلی Alpha A7R IV معرفی کرده است که می تواند تقریباً هر دوربینی را به جز دوربین های میان رده لمس کند. البته دوربین های میان رده در بازه قیمتی 10000 دلاری قرار دارند. برای عکاسی سریع، Sony A1 یک دوربین ورزشی کارآمد برای بسیاری از عکاسان حرفه ای است. Sony A7S III جدید نیز یک مدل دوربین کارآمد است که فقط Canon R5 می تواند با آن رقابت کند.

بدون شک نام سونی یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در عرصه شرکت‌های جهانی دوربین است.

از دوربین های نامحسوس گرفته تا انواع لنزها، از جمله گجت های پیشرفته، کنسول های خانگی و دیگر محصولات منحصر به فرد را می توان در سرتاسر جهان یافت.

سونی در واقع یک شرکت دوربین در ژاپن است و در طول سال ها توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان بدون دوربین آینه ای حفظ کند: طرفداران.

این مطلب را هم بخوانید :   جاب آفر کانادا

این عملیات بدون کیفیت منحصر به فرد محصول امکان پذیر نیست. ava-code.ir

خرید دوربین سونی یکی از مسائلی است که شبانه روز طرفداران آن را نگران می کند چرا که طیف منحصر به فرد دوربین ها به قدری زیاد است که می تواند طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند.

 

RX10 IV یک دوربین بریج است. این نوع دوربین ها جزو «دوربین های کامپکت» دوربین های SLR هستند. دوربین های SLR علاوه بر کنترل دستی، قابلیت های زیادی برای بزرگنمایی دارند. Sony RX10 IV دارای اندازه تصویر چشمگیر 20.1 مگاپیکسلی است – یک سنسور تصویر Exmor RS CMOS 1 اینچی. سنسور تصویر دارای یک تراشه DRAM و یک پردازشگر تصویر قدرتمند به نام ION BIONZ X است.

این مدل ها دوربین های حرفه ای هستند که برای استفاده توسط افراد حرفه ای در این زمینه طراحی و ساخته شده اند. با این حال، سونی نه تنها دوربین های حرفه ای، بلکه مدل های فشرده خانگی UPS-C را نیز تولید می کند. اگر سری A6XXX این شرکت را ببینید، از شباهت نام ها شگفت زده خواهید شد. این دوربین از دوربین آماتور A6100 تا حرفه ای ترین دوربین محتوای A6600 و A6400 را شامل می شود.

دوربین سونی که به تازگی معرفی شده است، سریع ترین فوکوس خودکار را در جهان دارد. دوربین می تواند با سرعت 24 فریم در ثانیه بچرخد. تشخیص خودکار نیز یک ویژگی مهم است. این دوربین دارای شماره مدل DSC-RX10M4 از سری RX10 Cyber-shot می باشد. خرید دوربین sony

دوربین سونی نسبت به نسل قبل از نظر بزرگنمایی تغییری نکرده است. دوربین های سوپر زوم سونی به لنزهای 600-24 میلی متر f / 2.4-4 مجهز هستند. این لنز دارای بزرگنمایی 25 برابری و لرزشگیر اپتیکال است.

 

سونی بر روی نوارهای مغناطیسی، رادیوهای ترانزیستوری، ضبط صدا و تلویزیون تمرکز دارد. در سال 1975، سونی پخش کننده ویدئویی نیم اینچی BetaMax را معرفی کرد و پس از آن سی دی پلیر قابل حمل Diskman (1984) را معرفی کرد.

دکمه بازگشت به بالا