برگزیده

بهترین نرم افزار طراحی وب

قبلاً تنها گزینه کدنویسی یک وب سایت با استفاده از HTML و CSS و حتی جاوا اسکریپت بود. با این حال، این روزها ویرایشگرهای کشیدن و رها کردن بسیار رایج‌تر شده‌اند و سفارشی کردن یا حتی طراحی ‌سایت خود را برای هر کسی آسان می‌کند.

هر گزینه ای که ترجیح می دهید، همه آنها ساختن عناصر مورد نیاز در وب سایت خود را آسان تر می کنند و می توانند با ابزارهای اضافی مانند فرم سازها، میزبانی تصویر و حتی شبکه های تحویل محتوا کار کنند.

در این راهنما ما بر روی بهترین ابزارهای طراحی وب موجود در حال حاضر تمرکز کرده ایم. هنگام بررسی مواردی که باید شامل شوند، روی سهولت استفاده، زبان‌های وب پشتیبانی‌شده، هزینه، و اینکه ابزارها تا چه حد آپلود پروژه تمام‌شده را پس از اتمام کار آسان می‌کنند، تمرکز کرده‌ایم.

ما همچنین بهترین سازنده وب سایت را معرفی کرده ایم.

1. Wix

بهترین نرم افزار طراحی وب برای مبتدیان

Wix بیشتر یک سازنده وب سایت است تا یک پلت فرم کدنویسی، اما یکی از محبوب ترین سازندگان وب سایت آنلاین است که طیف وسیعی از طرح ها و محصولات را ارائه می دهد. نسخه رایگان دارای نام تجاری Wix، فضای ذخیره سازی محدود (500 مگابایت) و پهنای باند است، اما به محبوب ترین طرح (نامحدود) بروید و تبلیغات Wix وجود ندارد.

مجموعه ای عالی از 500 الگوی پلاس روند طراحی را سریع شروع می کند. ویرایشگر کشیدن و رها کردن انواع ابزارها و ویژگی‌ها را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد – ویرایشگر تصویر، پس‌زمینه ویدیو، انیمیشن‌ها، دکمه‌های اجتماعی، وبلاگ یکپارچه سایت – و تقریباً همه چیز را می‌توان بهینه‌سازی، تنظیم و تغییر سبک داد. علاوه بر این، اخیراً Wix Wix Turbo را معرفی کرد که سرعت و عملکرد وب سایت ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همه توابع اصلی ویرایش واقعا هوشمندانه طراحی شده اند و بیشتر شبیه یک برنامه بومی هستند تا سازنده وب سایت معمولی شما. Wix دارای نقاط ضعفی است که پشتیبانی فنی از برخی جهات کمی کند و محدود به نظر می رسد. اما نمی توان انکار کرد که ویرایشگر فوق العاده و طیف وسیعی از قالب های درجه یک، ساختن چیزی چشمگیر را برای مبتدیان وب سایت آسان می کند.

 

2. Adobe Dreamweaver

بهترین نرم افزار طراحی وب برای حرفه ای ها

Adobe Dreamweaver یک برنامه قدیمی است که به شما امکان می دهد طراحی وب سایت خود را مستقیماً کدنویسی کنید، بدون نیاز به دانستن زیاد در مورد برنامه نویسی. این نرم افزار از طریق ترکیبی از ویرایش بصری و ویرایش HTML کار می کند، به این معنی که برای اکثر کاربران نباید منحنی یادگیری خیلی شیب دار داشته باشد.

علاوه بر این، در حالی که کدنویسی طراحی وب سایت خود مستلزم تلاش بیشتر شما نسبت به استفاده از یک قالب آماده موجود است، حداقل این شانس را دارید که مطمئن شوید ظاهری را که واقعاً می خواهید به دست می آورید، نه اینکه سعی کنید مشخصات طراحی دیگران را بررسی کنید. .

یکی از ویژگی‌های خوب Dreamweaver این است که به شما امکان می‌دهد یک طراحی واکنش‌گرا تولید کنید، به این معنی که وب‌سایت شما می‌تواند برای نمایش بر روی دسکتاپ و همچنین دستگاه‌های تلفن همراه، بدون محدود کردن تجربه کاربر، بهینه شود.

با این حال، اگر کاربر پیشرفته‌تری هستید، ممکن است خوشحال باشید که Dreamweaver پشتیبانی چند مانیتور را برای ویندوز فراهم می‌کند. همچنین از Chromium Embedded Framework (CEF) برای کار با عناصر HTML5 و شبکه‌های CSS پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، از Git نیز پشتیبانی می‌کند تا به شما امکان می‌دهد کد منبع را مستقیماً از درون Dreamweaver ویرایش کنید.

Dreamweaver به عنوان بخشی از سرویس اشتراک برنامه های بسته بندی شده میان رده Adobe، Creative Cloud، که شامل Photoshop نیز می شود، در دسترس است.

3. وردپرس

بهترین گزینه سفارشی برای مبتدیان

وردپرس یک راه جایگزین برای راه اندازی و طراحی وب سایت شما است که نسبتاً متفاوت از سایر پیشنهاداتی است که در اینجا برجسته کرده ایم زیرا در واقع یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. قدرت در اینجا این است که راه اندازی یک وب سایت در چند دقیقه کار ساده ای است. در واقع، بسیاری از بسته های میزبانی وب شامل نصب وردپرس با یک کلیک از کنترل پنل خود هستند، اما حتی بدون آن، نصب وردپرس نسبتا آسان است.

پس از نصب، پشتیبان برای مدیریت و مدیریت بسیار کاربرپسند است. شما می‌توانید از قالب‌های طراحی وردپرس موجود برای وب‌سایت خود استفاده کنید، اما به احتمال زیاد می‌خواهید یک قالب رایگان یا ممتاز وردپرس موجود را دانلود و نصب کنید – همه این کارها تنها با چند کلیک انجام می‌شوند.

 

حتی اگر ترجیح می دهید با طراحی خود کار کنید، اغلب می توانید این کار را با استفاده از توابع کشیدن و رها کردن، معمولاً از یک طرح دانلود شده با یک چارچوب داخلی انجام دهید. این به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به یادگیری برنامه نویسی یا کدنویسی، یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید.

بهتر از این، افزونه های رایگان زیادی برای دانلود و نصب در دسترس هستند که اغلب به چیزی بیش از چند کلیک نیاز ندارند. این امر کل فرآیند سفارشی سازی وب سایت شما را بسیار ساده می کند و به هیچ مهارت حرفه ای نیاز ندارد.

به طور کلی، وردپرس یک CMS بسیار آسان برای استفاده است و می‌تواند راهی بسیار سریع برای آنلاین کردن سریع هر شکلی از وب‌سایت ارائه دهد. تنوع بسیار زیاد طرح‌های قالب و ویژگی‌های اضافی پشتیبانی شده توسط جامعه به این معنی است که به دست آوردن چیزی که نزدیک به چیزی است که می‌خواهید کار سختی نیست. فقط اطمینان حاصل کنید که در تنظیماتی که انتخاب می کنید نظرات را خاموش کنید تا از اسپم جلوگیری کنید.

4. Weebly

وب سایت تجارت الکترونیک DIY

Weebly یکی دیگر از CMS های آنلاین است که این بار با ارائه ابزارهای کشیدن و رها کردن آسان برای ایجاد یک وب سایت، افرادی را هدف قرار داده است که تجربه کمی یا بدون تجربه کدنویسی دارند. Weebly همچنین این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با استفاده از قالب های موجود فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند تا با چارچوب ساخت وب سایت ساده خود کار کنند.

تعداد تم های موجود برای Weebly تا حدودی محدود است، اما طرح ها تمیز و حرفه ای هستند، به علاوه گزینه هایی برای شخصی سازی بر اساس آن وجود دارد. علاوه بر این، تم ها واکنش گرا هستند، به این معنی که برای کار با دستگاه های تلفن همراه بهینه شده اند، به علاوه دارای سئو داخلی، تجزیه و تحلیل و حتی ویژگی برای ارسال تبلیغات مستقیم در فیس بوک هستند.

این مطلب را هم بخوانید :   آن چه که باید در مورد فرکانس های شفابخش و اثربخشی آن ها بر زندگی بدانید

یک لایه رایگان برای استفاده اولیه وجود دارد و به شما امکان می‌دهد به این سرویس عادت کنید، با برنامه‌های پولی که به شما امکان می‌دهد یک دامنه سفارشی را متصل کنید. با این حال، برای استفاده از دامنه خود و خلاص شدن از شر تبلیغات، به طرح حرفه ای نیاز دارید.

5. جریان وب

ارائه مبتنی بر ابر که نیازی به دانش کدنویسی ندارد

Webflow یک سرویس مبتنی بر ابر است که به طور خاص ایجاد شده است تا به افرادی که دانش کدنویسی ندارند اجازه دهد طراحی وب را شروع کنند.

جدا از اینکه واقعاً چند پلتفرمی است، زیرا Webflow مبتنی بر وب است، بر مفهوم «بی کد هوشمند» تأکید دارد. در وهله اول، این به معنای یک رابط کشیدن و رها کردن واضح است که به شما امکان می دهد عناصری مانند متن و تصاویر را با استفاده از یکی از قالب های آزادانه در دسترس، به صورت یکپارچه در صفحه رها کنید.

برخلاف بسیاری از ویرایشگرهای WYSIWYG، کد تولید شده بسیار تمیز و به خوبی نوشته شده است، حتی اگر در حین راه اندازی گزینه “من هیچ تجربه کدنویسی ندارم” را انتخاب کنید. ابزار اتوماسیون Webflow کد HTML/CSS لازم را برای شما ایجاد می کند. می‌توانید با استفاده از پانل‌های سمت راست، تغییرات دانه‌بندی را در عناصر جداگانه ایجاد کنید.

Webflow یک نمایش رایگان از ویژگی های خود را از طریق وب سایت ارائه می دهد، و همچنین می توانید برای یک بسته Starter رایگان مشترک شوید که به شما امکان می دهد حداکثر دو پروژه ایجاد کنید.

6. Bluefish

پلت فرم کدنویسی وب سبک و آسان برای استفاده

Bluefish یکی از کوچکترین ابزارهای طراحی وب است که امروزه در دسترس است. نصب کننده کوچک فقط چند لحظه طول می کشد تا راه اندازی شود. در حالی که رابط فقط متنی است، به وضوح با در نظر گرفتن افراد تازه کار طراحی شده است، زیرا از نوارهای ابزار واضح، منوهای قابل تنظیم توسط کاربر و برجسته سازی نحو استفاده می کند.

در حالی که تمرکز اصلی بر روی HTML است، Bluefish از طیف وسیعی از زبان‌های دیگر از جمله PHP، Java، JavaScript، SQL، XML و CSS پشتیبانی می‌کند. برخلاف ابزارهای طراحی وب بصری WYSIWYG، رابط متنی کد بسیار تمیزتری را ایجاد می کند.

Bluefish یک عملکرد جستجوی عالی دارد که به شما امکان می دهد متن را در چندین پروژه پیدا کنید. این ابزار همچنین برای دستکاری صدها سند به طور همزمان مشکلی ندارد. اگرچه Bluefish از کار با فایل های راه دور پشتیبانی می کند، گفتگوها و جادوگران متنوع و مفید در حال حاضر از آپلود مستقیم صفحات وب از طریق FTP پشتیبانی نمی کنند.

با وجود بهترین تلاش های توسعه دهندگان، Bluefish ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کند. با این حال، این ابزار به صورت رایگان در دسترس است، بنابراین با امتحان کردن آن چیزی برای از دست دادن ندارید.

7. کد ویژوال استودیو

یک ویرایشگر متن از مایکروسافت

Visual Studio Code (یا VScode) در بین توسعه دهندگان محبوب شده است – به هر حال توسعه دهندگانی که از این واقعیت که این محصول مایکروسافت است دلسرد نمی شوند. بسته‌ها و برنامه‌های افزودنی رایگان را ارائه می‌کند که می‌توان آن‌ها را از بازار آن دانلود کرد تا ویژگی‌های اضافی را اضافه کرد – و خود ویرایشگر کد را می‌توان سفارشی کرد.

در حالی که بسیاری از افراد ممکن است در صورت نداشتن تجربه برنامه نویسی با ایده کد نویسی آشنا شوند، در مرحله ای از فرآیند طراحی وب، امکان ویرایش مستقیم کد می تواند مهم باشد. این به ویژه در صورتی مفید است که می‌خواهید کد را برای افزونه‌های نرم‌افزار موجود سفارشی کنید تا ویژگی‌هایی را که می‌خواهید برای وب‌سایت خود به دست آورید. کد ویژوال استودیو با ارائه یک پلتفرم اختصاصی برای کدنویسی می‌تواند به کاهش دردسر این فرآیند کمک کند.

Visual Studio Code دارای ترمینال و دیباگر مخصوص به خود است، از linting پشتیبانی می کند و با انواع ابزارهای کنترل منبع ادغام می شود. این به ویژه پشتیبانی خوبی از جاوا اسکریپت و پایتون ارائه می دهد، و آن را نه تنها برای برنامه نویسی قسمت جلویی یک وب سایت بلکه به طور بالقوه برای برخی از توابع پشتیبان نیز مفید می کند.

سایر ابزارهای طراحی وب که ممکن است برای شما مفید باشد

اگر درگیر طراحی وب هستید، به احتمال زیاد به مهارت ها و دارایی های طراحی گرافیک نیز نیاز خواهید داشت. در اینجا ما به چند منبع و دارایی دیگر که برای کمک به فرآیند طراحی وب سایت خود به آنها نیاز دارید نگاه خواهیم کرد:

1. برنامه گرافیکی

شما به هیچ چیز خیلی گران قیمت یا فانتزی نیاز ندارید، مگر اینکه به دنبال حرفه ای در طراحی گرافیک یا تصویرسازی باشید. با این حال، احتمالاً خواهید دید که می خواهید لوگوهای ساده، سرفصل ها، ویژگی های متنی و همچنین دستکاری عکس ها را به عنوان بخشی از طراحی وب سایت خود ایجاد کنید.

بسته‌های مختلف زیادی وجود دارد، از GIMP که یک پلتفرم نرم‌افزاری کاملاً رایگان است تا نرم‌افزارهای قدیمی‌تر مانند Jasc’s Paint Shop Pro که همچنان یک برنامه توانمند است که می‌توان آن را با قیمت ارزان در آمازون خریداری کرد.

 

از طرف دیگر، این ویژگی های دیگر را برای بهترین و گاهی رایگان نرم افزارهایی که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید، بررسی کنید:

2. عکس های استوک

علاوه بر ایجاد تصاویر گرافیکی خود، شانس خوبی نیز وجود دارد که بخواهید از عکس های استوک استفاده کنید تا واقعاً ظاهری حرفه ای به وب سایت خود بدهید.

عکس‌های استوک تقریباً برای هر موضوعی در دسترس هستند، و علاوه بر آن تعداد فزاینده‌ای از وب‌سایت‌های ویدیویی سهام نیز وجود دارد، در صورتی که می‌خواهید رسانه ویدیویی اضافه کنید.

حتی بهتر از آن این است که تعدادی وب‌سایت عکس و ویدیوی استوک رایگان وجود دارد، اما توجه داشته باشید که این وب‌سایت‌ها بسیار محدودتر از سایت‌های تصویر استوک پولی هستند.

در اینجا می توانید برخی از ویژگی های ما را در این مورد بررسی کنید تا به شما در انتخاب بهترین آنها کمک کند:

دکمه بازگشت به بالا