دانلود پایان نامه بررسی مهمترین مسایل و مشکلات مبتلابه روابط عمومی ها

 دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور

قسمتی از متن پایان نامه :

 

– مدیر روابط عمومی و وظایف آن

مدیر کل روابط عمومی سازمان زیر نظر مستقیم مدیریت سازمان و با حکم وی منصوب می‌شود. وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات این اداره کل، افزون بر وظایف، مسئولیتها و اختیارات عمومی مدیران، به شرح زیر است:

* مسئول امور برنامه‌ریزی، هماهنگی، هدایت و نظام‌مند کردن شیوه‌های بهره‌گیری از امکانات و منابع به منظور نیل به اهداف و تحقق بخشیدن به مأموریتهای محوله و وظایف مصوب و نظارت بر جریان امور و پاسخگویی نهایی کلیه فعالیت‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های روابط عمومی.

* گزینش و انتصاب مدیران و مسئولان واحدها و بخشها و ساختارها حسب تشکیلات مصوب.

* بررسی و تأیید صلاحیتهای عمومی مدیران و مسئولان روابط عمومی در مراکز تابعه به عنوان پیش نیاز صدور احکام انتصاب آنان از سوی مسئولان مربوط.

* تدوین و ابلاغ دستورالعملها و نظامنامه‌های اجرایی به مدیران و کارکنان روابط عمومی و نظارت بر حسن اجرای آنها.

* تلاش به منظور ایجاد و ارتقای مناسبات و ارتباطات سازمان با سازمانها و نهادها در محدوده مأموریت و وظایف محوله.

* انتخاب مشاوران از میان فرهیختگان، صاحبنظران، کارشناسان و متخصصان از داخل و خارج سازمان به انگیزه تقویت ارتباطات و غنی‌سازی شیوه‌های اجرایی و ارتقای سطح نوآوریها و خلاقیتها و اعتلای جایگاه سازمان در افکار عمومی.

* دریافت دستورها و رهنمودهای مدیریت سازمان و اجرای دقیق آنها و تهیه و ارایه گزارش از نحوه اجرای آنها به مدیریت.

* تهیه، تنظیم و ارایه گزارش‌های ادواری منظم از جریان پیشرفت امور و عملکرد روابط عمومی به مدیریت.

  پایان نامه بررسی فقهی بیع دین پولی

* تهیه و تدوین برنامه‌ و بودجه سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامه و اقدامها.

* ایفای نقش سخنگویی و نمایندگی سازمان به منظور برقراری ارتباط با رسانه‌های ارتباط جمعی و ارایه اطلاعات به آنها و شرکت در مجامع، شوراها، ستادها و جلسه‌ها.

* بخش‌ برنامه‌ریزی و اعتبار بخشی روابط عمومی

* طراحی و برنامه‌ریزی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیتها و بهبود امور روابط عمومی.

* نقد و ارزیابی فعالیت‌های بخش مختلف روابط عمومی.

* تهیه گزارش عملکرد ادواری (سه ماهه، شش ماهه، سالانه) از عملکرد روابط عمومی سازمان.

* برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح بینش مدیران در زمینه امور روابط عمومی و افزایش توان و مهارت تخصصی و علمی کارکنان روابط عمومی و طراحی برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی در این راستا.

* ارایه طرح‌ها و ایده‌های نو برای توسعه فعالیت‌های روابط عمومی و تدوین دستورالعمل‌های لازم برای نظام‌مندی امور.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقیق

 

هدف کلی

بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور

اهداف کاربردی

* دستیابی به عوامل اثربخشی در هر یک از زمینه های فعالیتی روابط عمومی ها

* شناسایی کمبود ها و نواقص عملکردی  و عوامل  موجد آنها درروابط عمومی ها

* مطالعه و بررسی مهمترین مسایل و مشکلات مبتلابه روابط عمومی ها

* اخذ و به کارگیری تدابیری مناسب در راستای جبران آسیب ها

 دانلود رایگان فایل دموی این پایان نامه

(فقط حاوی ده صفحه ازصفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامه بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور

(فقط حاوی ده صفحه ازصفحات پایان نامه با فرمت PDF):

  پایان نامه وضعیت وفاداری سازمانی در بین کارکنان و اساتید

پایان نامه بررسی عوامل موثر در اثربخشی فعالیت های روابط عمومی های کشور